Ny lysløype og tursti

Da begynner den nye lysløypa og turstien å ta form. Veldig mange har bidratt det siste halvåret med flere hunde dugnadstimer, traktor gravemaskiner og annet utstyr. Det er vi veldig takknemlig for.

For å belaste egenkapitalen til idrettslaget minst mulig er vi avhengig av drahjelp av lokalt næringsliv, lag og foreninger, samt privatpersoner. Idrettslaget selger derfor reklameplass på hver enkelt lyktestolpe for et engangsbeløp gjennom hele traseen. Følgende prismodell gjelder:

Stor stolpe på stadion: Kr 20 000,- (Her er allerede 4 solgt)

Stolpe med 2 armatur første 400 meter ut i løype: Kr 5000,-

Resten av stolpene: Kr 3000,-

For eventuelle spørsmål, eller ønske om bidrag, ta kontakt med Benjamin Hammer på mob: 41514072 eller benjamin.hammer@if.no.

Informasjonsmøte om status Lysløype og skileikanlegg.

Sted: Klubbhuset

Tid: Onsdag 24. juni kl 19.30

Som sikkert noe har fått med seg har Skjelstadmark IL fått innvilget nesten 1,5 mil kroner i tippemidler.

Ønsker derfor å ha et informasjonsmøte, slik at de som har spørsmål om prosjektet kan komme med det. Oppfordrer også folk som ønsker å bidra med dugnad om å møte på dette møtet, eller ta kontakt med undertegnede på mob: 415 14 072.

For å bruke minst mulig av idrettslagets egenkapital ønsker vi innspill til sponsormidler.

Benjamin Hammer, Leder av prosjektgruppa for skileik og lysløypeanlegg.

Bestilling nye klær

Da blir det ordnet en ny bestilling av overtrekksklær. Det vil ikke ordnet med prøvetaging nå, da det finnes nok klær «på bygda» dere kan prøve.

Om det er interesse så kan vi også bestille dunjakker. Trenger tilbakemelding på dette snarest, så vi får bestilt prøvejakker.

Minner om at det forsatt luer til salg på Spar Hegra.

Priser:

Konkurransedress: Kr 600,-

Jakke Kr 1000,-  Buksen kr 800,-

Jakke Jr: Kr 600,-  Buken jr: kr 500,-

Dunjakke Kr 1200,-

Dunjakke jr Kr 1100,-

Bestilling sendes på sms til 41514072 eller pr mail på benjamin.hammer@if.no   (Dere som har bestilt på bygdadag, trenger ikke å legge inn bestilling på nytt).

Bestillingsfrist er satt til 25. september.

St Olavsloppet

Da nærmer det seg stafett, og på søndag kjører vi en siste gjennomkjøring med en distanse på 2,5 km og 5 km. Oppmøte idrettsplassen kl 17.00. Deretter blir det vaffelservering og nummerutdeling på klubbhuset. Vi får også mulighet til planlegge samkjøring og div. organisering. Gå gjerne inn på http://www.st-olavsloppet.com å sjekk ut oppdatert lagsoppsett.

Hermann og Benjamin

St.Olavsloppet

Da har  vi begynt å sette opp forslag til etapper. Gå gjerne inn på http://www.st-olavsloppet.com/listorresultat/anmalda-lag/ og se på lagsoppsettet. Gi tilbakemelding så snart som mulig om etappen ikke passer, eller det er skrivefeil på navnet. Dette er enkelt å rette opp i. Førstkommende søndag blir det som vanlig intervalltrening kl 18.00, med oppmøte Vårtun. Da blir det siste intervall rundt Råa, mens neste søndag blir det en kortere intervall inne på stadionområdet, med oppmøte kl 18.00. Siste søndag før løpet kjører vi et testløp. Da er det oppmøte kl 17.00 for å kunne rekke å dele ut startnr inne på klubbhuset etter testløpet, samt koordinere kjøring og diverse.

Hermann og Benjamin