Høstsesongen J12
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 1. aug 2011
Da starter vi på igjen jenter.
Trening på Vårtun mand 8.aug kl. 18.00-19:30. Vår første kamp er hjemme mot StjørdalsBlink2 torsd 11.8 kl. 17:30
Det er også trening på onsdag 3.8 kl 18:00-19:30 for de av dere som ønsker det. Da er det sammen med fellestreninga.
Siste fra Skjelstadmark Idrettslag
Gratulerer med dagen!
17.05.2026
Fotballkamper sesongen 2026
15.04.2026
Protokoll Årsmøte
06.04.2026
Innkalling til årsmøte i Skjelstadmark IL
24.02.2025