Høgseterrennet 2011 går av stabelen i morgen 26. mars
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 25. mar 2011
Det er mye snø i traseen! Løypegjengen har pakka traseen i to dager nå, og i natt blir sporet lagt. Det ser ut til å blir fine forhold! Det er muligheter for etteranmelding helt fram til kl 10:00 i morgen lørdag.
Værmelding for området rundt første drikkestasjon: http://www.yr.no/sted/Norge/Nord-Trøndelag/Stjørdal/Korstjønnåsen/time_for_time.html
Siste fra Skjelstadmark Idrettslag
Gratulerer med dagen!
17.05.2026
Fotballkamper sesongen 2026
15.04.2026
Protokoll Årsmøte
06.04.2026
Innkalling til årsmøte i Skjelstadmark IL
24.02.2025