Info
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 8. jan 2012
Da er lysløypa i bra stand igjen etter «Dagmars» herjinger.
Stor takk til YIT som tok saken på strak arm og hjalp oss.
Flott med folk som stiller opp på kort varsel.
Ellers er høgseterrenn traseen oppkjørt i går.
Siste fra Skjelstadmark Idrettslag
Gratulerer med dagen!
17.05.2026
Fotballkamper sesongen 2026
15.04.2026
Protokoll Årsmøte
06.04.2026
Innkalling til årsmøte i Skjelstadmark IL
24.02.2025