Brukt skiutstyr til overs?
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 6. feb 2012
Hei
Er det noen som har brukt sliutstyr som bare ligger i veien?
Da kan du gi dette til en god sak:
Vi samler det inn på skicrossen førstkommende lørdag og bringer det videre til frivillighetssentralen.
Nå har dere muligheten til å glede mange…
Siste fra Skjelstadmark Idrettslag
Gratulerer med dagen!
17.05.2026
Fotballkamper sesongen 2026
15.04.2026
Protokoll Årsmøte
06.04.2026
Innkalling til årsmøte i Skjelstadmark IL
24.02.2025