Innsamling av mobiler.
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 15. apr 2012
I dag samler vi inn brukte mobiler rundt Råa. Kjører fra Tverås og til Brenne.Starter kl 17
Siste fra Skjelstadmark Idrettslag
Gratulerer med dagen!
17.05.2026
Fotballkamper sesongen 2026
15.04.2026
Protokoll Årsmøte
06.04.2026
Innkalling til årsmøte i Skjelstadmark IL
24.02.2025