Mobilinnsamling i Kirkestrøket!
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 18. apr 2012
I morgen (torsdag 19. april) samles det inn mobiler i Kirkestrøket. Finn fram alle gamle telefonene dine – kanskje til og med legge de klar på trappa?
Siste fra Skjelstadmark Idrettslag
Gratulerer med dagen!
17.05.2026
Fotballkamper sesongen 2026
15.04.2026
Protokoll Årsmøte
06.04.2026
Innkalling til årsmøte i Skjelstadmark IL
24.02.2025