Kategori
Høgseterrennet 2013
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 2. okt 2012
Nå er det bare å legge seg i trening, neste års Høgseterrenn går av stabelen søndag 17.februar 2013! I år går rennet fra Skjelstadmarka til Åsen.
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 2. okt 2012
Nå er det bare å legge seg i trening, neste års Høgseterrenn går av stabelen søndag 17.februar 2013! I år går rennet fra Skjelstadmarka til Åsen.