Høgseterrennet 2013
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 2. okt 2012
Nå er det bare å legge seg i trening, neste års Høgseterrenn går av stabelen søndag 17.februar 2013! I år går rennet fra Skjelstadmarka til Åsen.
Siste fra Skjelstadmark Idrettslag
Gratulerer med dagen!
17.05.2026
Fotballkamper sesongen 2026
15.04.2026
Protokoll Årsmøte
06.04.2026
Innkalling til årsmøte i Skjelstadmark IL
24.02.2025