Nykjørte skispor ved Ausete
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 22. des 2012

Det er nå kjørt opp skispor med snøscooter langs skogsveien til Hallstein Raaen inni Ausete. Starten av skogsveien er brøytet, det kan kjøres inn forbi tjynna som ligger der til brøyta snu/parkeringsplass. To løyper er kjørt opp, den ene 1.6km t/r, den andre 2.3 km t/r. Da nysnøen som er kommet er ganske lett, anbefales det ikke å bruke nyskiene i sporene. Om det kommer mer snø i jula vil det bli kjørt opp nye spor. God skitur! 🙂
Siste fra Skjelstadmark Idrettslag
Gratulerer med dagen!
17.05.2026
Fotballkamper sesongen 2026
15.04.2026
Protokoll Årsmøte
06.04.2026
Innkalling til årsmøte i Skjelstadmark IL
24.02.2025