Trimturer
Postet av Skjelstadmark Idrettslag den 3. jun 2016
Skj. mark IL trim og Hegra IL trim samarbeider nå om å arrangere felles trimturer til mange storslåtte plasser i begge bygder. Turene passer for folk i alle aldre. Vi satser på å bruke mandagskveldene på juni i første omgang.
Man.6/6:Irmahøtta.Oppmøte kl.18.30 i Holmsvingen på sørsida av elva på Hegra. Ta med kaffe og noe å bite i.
Man.13/6: Oppmøte v/ park. plassen på Stenseth kl.18.Samkjøring til Rådalen, der vi skal gå mot Sjetnbuin og tilbake til Stenseth.Dette er ei gammel seterlei. Goretex/ fjellsko anbefales.
Man.20/6: Oppmøte v/ Raaengarasjan. Vi går om Sætran, Haldosvollen og Stenseth. Joggesko.
Man 27/6: Oppmøte kl. 18 i Holmsvingen. Vi går til Øfstivollen. Goretex/ fjellsko. Ta med noe å bite i. Kaffekoking på vollen.
Vel møtt alle sammen til en sprek juni!???
Siste fra Skjelstadmark Idrettslag
Gratulerer med dagen!
17.05.2026
Fotballkamper sesongen 2026
15.04.2026
Protokoll Årsmøte
06.04.2026
Innkalling til årsmøte i Skjelstadmark IL
24.02.2025